• مشاوره و پشتیبانی واتساپ : 09309455654
  • daniasadi@yahoo.com
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در آمل

مدیریت : سید حسین حسینیان

شماره تماس : 09399831986

مشاهده رزومه

2034

بازدید

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در آمل

اولویت تکنسین های مرکز  الو تعمیراتچی تعمیر اجاق گاز است، در صورتی که تعمیر اجاق گاز امکان پذیر نباشد و یا تعویض قطعه ای بهتر از تعمیر آن باشد تکنسین با رضایت مشتری به تعویض قطعات پرداخته و از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.نام  سید حسین حسینیان ,مدرک تحصیلی لیسانس, نمایندگی تعمیر اجاق گاز آمل ,سرویس اسنوا,اخوان,نیک کالا,استیل البرز,کن,ایگل,ایلیا استیل,آلتون,میلاد(میلان),سینجر,بیمکث,پادیسان-هاردستون-بوش-دوو-ویرپول-ال جی-بلومبرگ-لوفرا-تکنوگاز در آمل تکنسین های تعمیرات اجاق گاز سازی ما در الو تعمیراتچی تعمیر اجاق گاز مبله و تعمیر گاز رومیزی در تمامی برندهای بازار را با بهره گیری از تخصص خود به بهترین شکل تعمیر کرده و همواره تکنسین های این مجموعه سعی دارند به جای تعویض قطعات به تعمیر قطعات بپردازند.


تعمیر گاز در آمل با ضمانت نامه

و در صورت یقین به عدم تعمیر، تعویض قطعات اورجینال انجام می گردد، تا هم هزینه تعمیر اجاق گاز مشتریان کمتر شود و هم اینکه شعار شرکت که مشتری مداری و رضایت مشتریان می باشد را برای مشتریان به اثبات برسانند.

با تعمیر اجاق گاز شما به بهترین شکل رضایت شما را فراهم خواهیم کرد.

تعمیر اجاق گاز در الو تعمیراتچی

مرکز الو تعمیراتچی  تعمیرگاه مجاز و معتبر و دارای گواهی های اتحادیه در شهر آمل است که از طریق همکاری با تکنسین های متخصص و آموزش دیده به تعمیر انواع اجاق گاز از جمله اجاق گاز رومیزی، توکار، فر دار، مبله و فر اجاق گاز میپردازد.

تعمیر اجاق گاز در شهر آمل

 الو تعمیراتچی در سرتاسر ساری اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب دارای خدمات بوده و تکنسین های این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام شده و به تعمیر اجاق گاز میپردازند.

تعمیر اجاق گاز رومیزی و تعمیر اجاق گاز مبله :

یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی که برای پخت و پز استفاده می شود و وسیله کار خانم های خانه دار است اجاق گاز می باشد، به دلیل استفاده زیاد از اجاق گاز خرابی این دستگاه نیز بسیار زیاد است.

از چالش های شما عزیزان بعد از خرابی اجاق گاز پیدا کردن یک تعمیرکار مطمئن برای تعمیر اجاق گاز و تعمیر فر گاز و… می باشد که ما برای تعمیرات اجاق گاز رومیزی و مبله و سرویس اجاق گاز به شما  الو تعمیراتچی را پیشنهاد می کنیم زیرا تعمیرکار گاز رومیزی و مبله  الو تعمیراتچی با تخصص بسیار بالا در تعمیر گاز در تمامی برندها اجاق گاز شما را تعمیر می کنند.

 از چه طریقی می توانیم با شما ارتباط بگیریم⁉️ از طریق تماس با شماره 09309455654 و سایر شماره های درج شده در سایت

 هزینه تعمیر اجاق گاز چقدر است⁉️ هزینه تعمیر اجاق گاز در مرکز  الو تعمیراتچی مطابق با نرخ اتحادیه بوده و کاملا منصفانه می باشد.

 خدمات  الو تعمیراتچی چه مدتی گارانتی دارند⁉️ کلیه خدماتی که توسط تکنسین های این مرکز انجام می شود دارای گارانتی می باشد.

تکنسین حسینیان نمایندگی سرکت خدماتی الو فرهاد نیز میباشد.

تعمیر گاز در محل

لوازم خانگی از جمله اجاق گاز را نمی توان به تعمیرگاه لوازم خانگی برد و باید تکنیسن در منزل تعمیر انجام دهد تکنسین های  الو تعمیراتچی نیز برای تعمیر اجاق گاز و تعمیرات گاز رومیزی در محل شما حاضر خواهند شد و تعمیر گاز را انجام می دهند.

با این مزیت نیازی به حمل اجاق گاز به تعمیرگاه وجود ندارد و تکنسین تنها با یک تماس به محل اعزام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به تعمیر اجاق گاز میپردازد، مشاهده و نظارت بر عملکرد تکنسین از دیگر مزایای این تعمیرگاه  الو تعمیراتچی می باشد.

عیب یابی اجاق گاز

عیب یابی اجاق گاز یکی از مهم ترین مراحل در تعمیرات محسوب می شود، توجه کنید که عیب یابی و تعمیر اجاق گاز را تنها به تکنسین های متخصص و آموزش دیده بسپارید، چرا که در صورتی که فرد تخصص کافی در زمینه عیب یابی و تعمیرات نداشته باشد مشکل اجاق گازتان برطرف نشده و احتمال آسیب و اختلال سایر قطعات وجود دارد.

سرویس اجاق گاز در محل

اجاق گاز ها به دلیل استفاده مداوم عملکرد و طول عمرشان کاهش پیدا می کند، برای جلوگیری از خرابی و اختلال در عملکرد اجاق گاز توصیه می کنیم که هر 6 ماه یکبار سرویس انجام دهید، از طریق سرویس اجاق گاز مشکلات احتمالی دستگاه بر طرف شده و خیال تان از عملکرد صحیح اجاق گاز آسوده خواهد شد.

تعمیر اجاق گاز مبله در آمل

تکنسین های  الو تعمیراتچی انواع مدل های اجاق گاز را تعمیر میکنند مثل:

    تعمیر اجاق گاز رومیزی

    تعمیر اجاق گاز صفحه‌ ای

    تعمیر اجاق گاز فردار

    تعمیر اجاق گاز مبله

    تعمیر اجاق گاز توکار

    تعمیر اجاق گاز قدیمی

    تعمیر فر گازی توکار

تکنسین حسینیان نمایندگی شرکت خدماتی اهواز تعمیرکار نیز میباشد.

    تعمیر اجاق گاز رومیزی در آمل

گاز رومیزی به علت طراحی زیبا و جاگیری کم طرفداران زیادی پیدا کرده است، در صورتی که عملکرد اجاق گاز رومیزی شما دچار ایراد و اختلال شده است، تعمیر گاز رومیزی را به تکنسین های  الو تعمیراتچی بسپارید تا کاملاً درست شده و مانند روز اول کار کند.

    تعمیر اجاق گاز قدیمی در آمل

امروزه اجاق گاز ها در انواع مختلفی تولید می شوند، در صورتی که از اجاق گاز قدیمی در منزل تان استفاده می کنید و دستگاه تان به دلیل استفاده طولاتی مدت و سایر دلایل دچار مشکل شده است توصیه می کینمی که عیب یابی و تعمیر آن را به تکنسین های متخصص  الو تعمیراتچی بسپارید.

تعمیر اجاق گاز فردار در آمل

فرگاز از پر استفاده ترین لوازم خانگی محسوب می شود که پیشنهاد می کنیم تعمیر آن را به تعمیرکار متخصص و حرفه ای بسپارید، چرا که اشتباه در هیب یابی و تعمیر این دستگاه موجب اختلال در عملکرد کلی دستگاه شده و هزینه تعمیرات را افزایش می دهد.

توجه کنید که تکنسین ها با جدید ترین متدهای سرویس، عیب یابی و تعمیر اجاق گاز به رفع مشکل می پردازند، ضمن اینکه در صورت نیاز به قطعه از قطعات فابریک و اصل استفاده میکنند تا کیفیت دستگاه و طول عمر آن نیز افزایش پیدا کند.

    تعمیر اجاق گاز مبله در آمل

اجاق گاز مبله از دیگر انواع اجاق گاز است که به آن اجاق گاز توکار نیز گفته میشود، در صورت بروز هر نوع ایراد و اختلالی میتوانید از تکنسین های  الو تعمیراتچی کمک بگیرید.

تعمیر اجاق گاز معمولی اجاق گازهای قدیمی و معمولی پر استفاده ترین انواع اجاق گازها محسوب میشوند که ممن است به دلایلی به تعمیر نیاز پیدا کننده، توجه کنید تعمیر هر گونه اجاق گاز در هر برند و مدلی را به تعمیرگاه مجاز و معتبر بسپارید تا با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

    تعمیر اجاق گاز صفحه ای در آمل

امروزه با پیروی بیشتر دکوراسیون منازل از سبک مدرن، اجاق های صفحه ای به سبب ظواهر خود به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند، این اجاق ها نیز همانند دیگر اجاق گازها با اینکه در مدل ها و برندهای متفاوت و باکیفیتی طراحی و تولید می شوند، امکان معیوب شدن دارند، در صورت وجود هر گونه مشکل در آن ها می توانید از خدمات تخصصی تعمیر گاز صفحه ای مجموعه  الو تعمیراتچی بهره ببرید.

    تعمیر فر اجاق گاز در آمل

فر اجاق گاز دستگاهی کاربردی محسوب میشود که از آن برای تهیه انواع غذا، شیرینی، دسر و… استفاده میشود، ممکن است فر شما نیاز به تعمیر پیدا کند، پیشنهاد میدهیم تعمیر این قطعه مهم اجاق گاز را به تکنسین های متخصص و آموزش دیده  الو تعمیراتچی بسپارید، عدم تخصص در زمینه تعمیر فر و دستکاری آن توسط فرد غیر متخصص منجر به بروز خطاهای بیشتری در این دستگاه خواهد شد.

همچنین تمام برندهای اجاق گاز را نیز در آمل تعمیر میکنیم که در زیر به آنها اشاره شده است.

برخی از این برندها به شرح زیر می باشد:

    تعمیر اجاق گاز اخوان

    تعمیر اجاق گاز تکنو گاز

    تعمیر اجاق گاز سینجر

    تعمیر اجاق گاز میله

    تعمیر گاز مجیک شف

    تعمیر گاز پادیسان

    تعمیر گاز لاجرمانیا

    تعمیر اجاق گاز لوفرا

    تعمیر اجاق گاز عالیستان

    تعمیر اجاق گاز تاکنو

    تعمیر اجاق گاز هاردستون

    تعمیر اجاق گاز اسنوا

    تعمیر اجاق گاز نف

    تعمیر اجاق گاز آریستون

    تعمیر اجاق گاز پیلوت

    تعمیر اجاق گاز برتینو

    تعمیر اجاق گاز فلر

    تعمیر اجاق گاز آلیش گاز

    تعمیر اجاق گاز گودمن

    و تعمیر سایر برندهای اجاق گاز در آمل

چرا تعمیر اجاق گاز را به تکنسین های مرکز الو تعمیراتچی بسپاریم؟

تکنسین های مجرب

تعمیرات انواع مدل های اجاق گاز در انواع برند ها توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده  الو تعمیراتچی در محل و منزل انجام می شود.

تعویض قطعات

اولویت تکنسین های مرکز  الو تعمیراتچی تعمیر اجاق گاز است، در صورتی که تعمیر اجاق گاز امکان پذیر نباشد و یا تعویض قطعه ای بهتر از تعمیر آن باشد تکنسین با رضایت مشتری به تعویض قطعات پرداخته و از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.

سرعت در خدمات

به علت تعدد شعبات تعمیرگاه  الو تعمیراتچی تکنسین ها در سریع ترین زمان ممکن اعزام شده و به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر اجاق گار می پردازند.

پاسخگویی 24 ساعته

کارشناسان مرکز  الو تعمیراتچی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته پاسخگوی سوالات همراهان عزیز و گرامی می باشند.

گارانتی و ضمانت

کلیه خدمات تکنسین های مرکز  الو تعمیراتچی دارای گارانتی 3 ماهه هستند و ضمانت نامه کتبی پس از تعمیر تقدیم به مشتریان گرامی می شود.

هزینه منصفانه

هزینه تعمیرات اجاق گاز در مرکز  الو تعمیراتچی مطابق با نرخ اتحادیه بوده و کاملا منصفانه می باشد.

برای ارتباط با مرکز تعمیر اجاق گاز در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره تلفن تعمیرکار اجاق گاز 09309455654 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر اجاق گاز گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

هزینه تعمیر اجاق گاز

با توجه به شرایط موجود تکنسین های مرکز  الو تعمیراتچی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منازل اعزام شده و از به روز ترین روش های تعمیراتی و بهترین ابزار برای خدمات استفاده میکنند.

مشکلات رایج در اجاق گاز

    شعله اجاق گاز روشن نمیشود.

     فندک اجاق گاز کار نمی کند.

     شعله در مدت زمان طولانی روشن میشود.

     فر اجاق گاز گرم نمیکند.

    صفحه دیجیتالی اجاق گاز کار نمیکند.

    ترموکوپل اجاق گاز خراب است.

    شیشه فر اجاق گاز شکسته است.

    شیشه اجاق گاز شکسته است.

چرا اجاق گاز جرقه نمیزند؟

یکی از متداول ترین مشکلات در اجاق گاز جرقه نزدن آن است، عواملی همچون رطوبت در شعله ها، و مشعل، انسداد در سرشعله ها، خرابی فندک، وجود مشکل در برق منزل، فعال بودن قفل کودک اجاق گاز را میتوان از علل این مشکل بیان کرد.

برای رفع این مشکل شعله ها و مشعل را کاملا خشک کرده و از عدم رطوبت آن ها مطمئن شوید، سرشعله ها را بررسی کنید که انسداد نداشته باشند، در صورتی که فندک خرب باشد لازم است آن را تعویض کنید، در صورت فعال بودن قفل کودک آن را غیر فعال کنید و مشکلات برق منزل را بررسی و رفع کنید.

چرا شعله اجاق گاز روشن نمیشود؟

انسداد سرشعله با مواد غذایی و چربی ها یکی از دلایل روشن نشدن شعله اجاق گاز مطرح میشود، رطوبت داشتن سرشعله ها از دیگر دلایل روشن نشدن شعله های اجاق گاز هستند، نشتی اجاق گاز میتواند علت این مشکل باشد، اختلال در عملکرد فندک از دیگر علل روشن نشدن شعله اجاق گاز میباشد.

برای رفع این مشکل در ابتدا از درست قرار گرفتن سر شعله، کلاهک و جرقه زن در جای خود مطمئن شوید، سرشعله ها را بررسی کنید که سالم باشند، از نشتی نداشتن دستگاهتان مطمئن شوید، ممکن است نیاز باشد که ترموکوبل یا ولوم دستگاه تعویض شوند.

چرا شعله اجاق گاز دیر روشن میشود؟

ایراد و اختلال در عملکرد ترموکوبل از مهم ترین دلایل دیر روشن شدن سعله اجاق گاز است، برای رفع این مشکل لازم است که ترموکوبل توسط تکنسین بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود.

مشکل در بوبین اجاق نیز از دیگر دلایل دیر روشن شدن اجاق گاز است که برای برطرف کردن آن لازم است که این قطه تعویض شود.

خدمات پس از فروش اجاق گاز

توجه کنید کلیه خدماتی که توسط تکنسین های مرکز  الو تعمیراتچی انجام می شود دارای گارانتی 12 ماهه می باشد، در صورتی که ضمانت نامه اجاق گازتان در دسترس تان است می توانید در صورت بروز مشکلات از خدمات نمایندگی رسمی اجاق گازتان استفاده کنید.

اگر ضمانت نامه اجاق گاز را ندارید و یا تاریخ گارانتی آن به پایان رسیده است با تعمیرگاه  الو تعمیراتچی تماس بگیرید تا تکنسین ها در کوتاه ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات اعزام شوند.

 چرا شعله اجاق گاز روشن نمیماند؟

عدم تمیزی شعله ها و سرشعله، اختلال در قطعه ترموکوپل و انسداد ورودی گاز از اصلی ترین دلایل روشن ماندن اجاق گاز محسوب میشوند.

برای رفع این مشکل سرشعله ها را کاملا تمیز کنید و به صورت صحیح سر جای خود قرار دهید، از رسیدن گاز ب اجاق مطمئن شوید و سلامت ترموکوپل را بررسی کنید.

چرا شعله اجاق گاز زرد میسوزد؟

خارج شدن مشعل ها از جای خود، انسداد منافذ شعله و نازل از دلایل زرد سوختن اجاق گاز مطرح میشوند، مشعل ها را در جای خود قرار دهید و انسداد شعله و نازل را بر طرف کنید.

چرا مشعل های فر اجاق گاز روشن نمیشوند؟

عدم اتصال گاز و برق به اجاق، خرابی فند فر اجاق گاز و عدم قرارگیری صحیح مشعل ها از اصلی ترین دلایل روشن نشدن مشعل های فر اجاق گاز میباشند.

چرا لامپ فر کار نمی کند؟

عدم اتصال دستگاه به برق، عدم محکم بسته بودن لامپ و سوختگی لامپ از دلایل این مشکل هستند.

هزینه تعمیر اجاق گاز چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام میکنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل ما در چه ساعاتی از روز است؟

هنگامی که شما درخواست تکنیسین میکنید، با هماهنگی شما و زمانی که شما تعیین میکنید برای شما تعمیرکاری با تجربه و حرفه ای اعزام میگردد.

برای کاهش نیاز به تعمیرات اجاق گاز چه اقداماتی انجام دهیم؟

    شعله اجاق گازی که عملکرد صحیح دارد به رنگ آبی می سوزد.

    در صورتی که شعله اجاق گاز زرد یا نارنجی می سوزد لازم است که شعله ها تمیز شوند.

    سرشعله های اجاق گاز را به صورت دائمی تمیز کنید.

    چربی ها و لکه های روز اجاق گاز را فورا تمیز کنید.

    از سر رفتن غذا بر روی اجاق گاز جلوگیری کنید.

    از نصب اجاق گاز در مسیر وزش باد خودداری کنید.

آخرین پست ها


کلینیک زیبایی در دورود - تجربه‌ای بی‌نظیر در زیبایی

کلینیک زیبایی در دورود - تجربه‌ای...

کلینیک زیبایی ادریس در شهر دورود به عنوان یک...


تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر لباسشویی در شاهین شهر

تعمیر ظرفشویی در زرین شهر

تعمیر ظرفشویی در زرین شهر...

نیاز است که برای تعمیر ماشین ظرفشویی در زرین...


تعمیر ظرفشویی در بهارستان

تعمیر ظرفشویی در بهارستان...

در هنگام تعمیرات ماشین ظرفشویی در بهارستان می بایست...


تعمیر یخچال در بهارستان

تعمیر یخچال در بهارستان...

در مجموعه ما متخصصین با تجربه و ماهری وجود...


تعمیر یخچال در فولاد شهر

تعمیر ظرفشویی در شاهین شهر

تعمیر ظرفشویی در شاهین شهر...

در هنگام تعمیرات ماشین ظرفشویی در شاهین شهر، ابتدا...


پست های برند ها


نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در دزفول 

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در دزفول ...

برای تعمیر یخچال امرسان در دزفول، می‌توانید به تعمیرگاه...


نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس در دزفول  

نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس در دزفول...

در صورت نیاز به تعمیر یخچال های برند های...


نمایندگی تعمیر یخچال پارس در دزفول 

نمایندگی تعمیر یخچال پارس در دزفول ...

تعمیرات یخچال پارس در دزفول شامل خدمات مختلفی برای...


نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در دزفول 

نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در دزفول ...

همانطور که می دانید، برای تعمیر یخچال هیمالیا در...


نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در دزفول 

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در دزفول ...

اگر شما نیاز به تعمیر یخچال دیپوینت در دزفول...


نمایندگی تعمیر یخچال کلور در دزفول 

نمایندگی تعمیر یخچال کلور در دزفول ...

در صورتی که نیاز به تعمیرات یخچال کلور خود...